mysigt fika och solning.


duktig som jag alltid är.. så råka jag spilla ut kaffet! hahahha

efter skolan vart det en mysig fika med min vän mathilda sen kom lilla emmsen också ,snackade om massa trevligt och skoj! efter ett tag kom även carl och mike dit, sen gick vi ut , mathilda stack hem och vi gick en bit och sen skulle vi sola och dem skulle till ****** (kom inte ihåg vad det hette, haha!!)  ;)
solade på meddo med emma i alla fall, vart sjukt mycket brunare :D eftersom det var länge sen jag solade. men inte så mycket brun, men ska sola sen igen snart. sen drog vi till rese, gick hem , pratade om grejer. sen åkte hon hem. jag har fixat gymnasie lappen och skrivit på den.
nu ska jag göra en annan massa överflödig och tråkiga ,härliga, underbara läxor? usch!! :( FÅR MIG ATT SPY!

innan jag börjar med mina kära läxor ska jag i alla fall ringa jonte tror jag, saknar honom! buhu! :(
fler bilder kommer senare om jag hinner, puss! :love:

  0 kommentarer på "mysigt fika och solning."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin