snackar med en gammal klasskamrat.

sitter nu och belönar mig med fb och bloggen, sitter och snackar med en gammal klasskamrat som heter anton som flyttade i 3:an till grekland. fyfan vilka minnen från dem åren alltså!! :'(  saknar vikngstads tiderna, alla små plutt tider, alla dem gånger vi satt i lusthusen, alla minnen från ryska posten, dunken, alla bråken med B klassen haha!! ;) fyfan vilka tider, vilka minnen! kom ihåg våran klass skarpt, när vi va yngre hur tigth den var!:(
men nu ska jag forsätta och vara lite nördig, sen ska jag plugga mera.. buhu !
hahhahhaha bara för jag e coool!

  0 kommentarer på "snackar med en gammal klasskamrat."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin