kvällen igår i bilder.

go morgon alla söta,
nu har molly, mandi och evelina dragit , dem skulle träffa elon och isak och några andra vid station.
emma har precis fixat sig och ska också dra snart och träffa *******, senare ska jag på hockey tror jag , eller tannerfors jag vet inte riktigt än :o
kvällen igår var riktigt härlig, träffa några nya folk , lina,mike och carl tror jag? och sen massa andra.. riktigt trevligt!

  0 kommentarer på "kvällen igår i bilder."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin