BABY



HAR NI DET BRA KÄRA LÄSARE? VAD GÖR NI FÖR KUL ? :D
Själv så sitter jag just nu i husvagnen och myser med min kära familj just nu!
Sen så ska jag nog gå en liten promenixa senare, rensa tankarna och gå en sväng vid stranden. Som en del såg så ändrade jag mitt förhållande igår, jag har själv inte lagt ut det än på bloggen alls. Utan det har varit en kille jag känt ett tag och träffat ett bra tag. Sen så blev allt som det blev. Allt var så komplicerat. Så jag valde själv att inte lägga ut något på bloggen, fören i fall att det skulle bli seriöst. Men det mesta var mitt fel, som ni vet hände det lite saker när jag och Mathilda var i Öland. Och den killen jag var tillsammans med kändes inte rätt, men vill inte göra slut på sms eller så, utan personligen. Sen vad som hände på Öland får ni dra vilka slutsatser ni vill. Det är PRIVAT! Sen vad en del som jag vet kommer säkert sprida rykten om "vad som hände på Öland" , bryr jag mig inte ett skit över.
Men behöver i alla fall rensa hjärta och hjärna lite.
Sen finns det tusen andra tankar som rör mig just nu som är närmre och privatare.
Jag är 16, klart det finns stunder jag känner mig rädd, ensam, orolig för allt.

Något som går i mina tankar mycket just nu ..

"Varför finns jag ens för er? Ni har henne. Hon är ju perfekt. Vad kan jag? Jag är talanglös i mina ögon just nu. Kan ju lika gärna flytta. Ni skulle inte märka något. "


  1 kommentarer på "BABY"

Postet av: Anonym
snygg du är bruden!
2011-07-28, 22:23:57
URL: http://fridamatsson.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin