förbjuden frukt


Födelsedags barnet Jenny är hon andra åt vänster med blå kläning ! :)

2 härliga bilder från skolavslutningen! Med några av brudarna som ska till Jenny ikväll, bla Moa som fattas på bilderna som även kommer. Sen är det några brudar som tyvärr inte kunde ! :(

Tja! Sitter hos Mathilda och kollar lite på datorn medans hon duschar, snart ska vi fixa lite tills ikväll till födelsedags barnet, men det är en hemlis tills vidare i fall hon läser det blir det ju inte kul !;)
Vi ska bestäma outfit och hur hår, smink och allt ska vara tills kvällen också, svårt. Vi ska ju även va kläda och stylade "rockigt" och brukar inte ha så mycket sådant. Men vi får väl se hur det går. Skulle ha lite rufs, men då får man ju akta så det inte ser ut som sitt vackra fjortis fågelbo man hade som yngre ;) haha!

Hoppas ni får fin dag, blir nog ett inlägg till innan vi drar till flickan! Så håll koll sötnosar!
Pusss

  0 kommentarer på "förbjuden frukt"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin