härlig bild från öland



Kom hem igår från Öland, orkade inte blogga för kom hem runt 9 för skulle lämna alex och köpa lite grejer innan vi åkte hem också. Men dagarna var helt sjukt bra! Ni får bilderna då Mathilda kommer hem från torpet ;)

Vi har i alla fall badat, solat, cyklat på tandel cykel(hur mycket som helst minst 3 mil på 1½ dag !!) HURTIGA! , träffat lite nytt folk, spant på alla snyggingar, cyklat omkring på alla campingar.. fråga inte varför, kört minigolf (träffa nästan ett gäng bakom mig, haha), hittat våran egna sväng, tagit massa damp bilder som ni får se sen, fått små fans, tjockat med massa gott. OCH MYCKET MER, BILDERNA FÅR SÄGA RESTEN !

Idag har jag bara varit helt borta, sovit och fixat mig och tagit nya bilder till bloggen ;)
Men nu ska jag spendera kvällen med min mamma tror jag, så vi hörs imorgon !

Puss älsklingar !

  0 kommentarer på "härlig bild från öland"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin