du är speciell.


Igår
var jag i norrköping med kära mathilda då, super trevligt! Bilder på det jag köpte kommer på lördag då jag kommer hem !
Idag har jag i alla fall vart i simhallen med klassen (nästan) hela dagen!:) hade livräddning och hjalmar hade egen lektion i idrott där ! sen käka och gå och gå och fixa ,torka håret på 30 med mathilda. Vi käkade hos henne på 3 minuter , tog bara 3 mintuer för oss att trycka ner maten för att hinna till bussen. snabbaste jag någonsin ätit tror jag faktiskt ! ;) Hade i alla fall HLR efter det, ganska kul faktiskt!
Efter skolan drog jag till rese och träffa min käraste natalia som jag har saknat något enormt!!! :love:
Hade super kul och prata ut om massor, du är underbar gumman, älskar dig min vän,syster !
Ska i alla fall sova hos henne imorgon så blir nog inte så mycket mer bloggning försen på lördag.
Men ni får ha en trevlig torsdags kväll och fredag !
Puss mina älsklingar!

  0 kommentarer på "du är speciell."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin