nu e jag kry & har en fin helg framför mig.


några knas bilder för några helger sedan.
idag har jag bara varit hemma med kära alex för jag var sjuk och alex också. vi har haft marsmelows krig och sätt på massor av wallander! mysig dag! :) dock inte mått så bra, men nu känner jag mig bättre. men nästan frisk, så nu peppar vi helg för F*N!!! LÄNGTAR TILLS MORGON DAGEN SJUKT!

imorgon: blir det med va med massa brudar och härligt folk antar jag! sedan sover vi här!
lördag: blir att åka till adam och ha filmkväll med han och brudarna + albin antar jag? ;) aja, ska höra med dem imorgon!
fin helg!

  0 kommentarer på "nu e jag kry & har en fin helg framför mig."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin