nominerad!!

skulle inte vara fel med en sådan bil på 18-års dagen! ;)
dagen började med idrott var inte med pga allt som har hänt, så gick på promenad med fina mathilda och moa! sen hade vi svenska, var med i 10 min sen skulle jag till tandläkaren och kolla tanställningen igen.. så fick "klackar" i munnen haha! ROSA OCKSÅ! ska dit igen om 4 veckor, usch.. :(
sen tillbaka till skolan , lunch , sen stan och köpa munkar med mathilda, dumma blondiner.. haha!
gick i alla fall hem till henne , käka lite munkar och pluggade lite :love: sen åkte jag hem, käkat, målat mina naglar med mitt nya naglack ORANGE så snyggt! framhäver ju även den snygga brännan ;)
nu har jag precis duschat, smörjt in mig. håller på att skriva ett litet mejl.. förbannad kan man säga!!
efter skolan imorgon blir det troligtsvis min saknade fina vän natalia ! saknat cheyen !

nu ska jag kolla 9:ans spexfoto, fick den idag! Våran klass vart nominerade , fast vi var så oseriösa som helst, bestämde allt dagen innan. Vi är för söta alltså! KOMMER SAKNAR 9D !! :( :(

  1 kommentarer på "nominerad!!"

Postet av: Ackelina
Hoppas din kväll blir underbar :)
2011-05-19, 21:21:45
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin