"HATA, HATA DJURGÅRDEN"


Hej gullepluttar, hehe. Var på hockey igår med Mathilda och Olivia, försökte mobilblogg men det gick inte så bra. Matchen var i alla fall galet bra. Tills det vart förlängning, helt okej. Sen kom straffarna, oerhört spännande, höll på ett bra tag, sen gjorde djurgården mål... då var det lhc tur, men dem missa. Så det vart 3-2 till djurgården, skit. Ajaj. Men galen bra dag med tjejerna, så det görs om snart igen.  Kom hem rätt sent, gjorde lite efter också så när jag kom hem väntade sängen. Så får bli ett inlägg nu, på tiden.
Sitter i alla fall i skolan och har svenska på plusset med Mathilda, men vi har inget och göra så vi leker lite på datorn, spelar sims 3 and so on ;)

Love.♥

  3 kommentarer på ""HATA, HATA DJURGÅRDEN""

Postet av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!
fin bild! :)
2011-10-20, 14:17:24
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postet av: ronja norlén
wow, läcker header!
2011-10-20, 15:12:31
URL: http://ronjanorlen.blogg.se/
Postet av: Tette
Hejsan allt bra med dig? Kram
2011-10-20, 16:11:19
URL: http://misskekke.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin