PÄLSMÖSSA



Hej mina snygga läsare! Jag vet att inte bloggat så mycket denna vecka. Men det är av privata skäl, så har varit där för mina nära och kära, satsat på skolan och bara varit där haha! Men ska försöka bli bättre babes :D

Idag slutade vi 1 i alla fall, åkte till linköping och gick omkring i staden med Moa, Kristoffer och Mathilda haha sköna människor de där! Kristoffer och jag mötte upp våran vän Jenny på Biggitaskolan åkte till rappestad för prata om död och begravning med alla konfimander. Jobbigt. Som fan. Sen hade vi olika övningar och åt lite gott.
Kom hem för en stund sedan, åt pannkakor och nu sitter jag här och funderar på julklappar, snart dags ju! ;)

Love♥

  1 kommentarer på "PÄLSMÖSSA"

Postet av: Jonas Lassmark
hej!

vill du länka till min blogg? <3

jag länkar redan till din för den är så fin!
2011-10-28, 10:29:50
URL: http://lassmarki.myshowroom.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin