godmorgon

Godmorgon mina fina! Allt bra? Jag är lite små stressad, ska gå nu typ. Men tänkte slänga in ett inlägg först bara ;) Har gjort i ordning mig nyss och fixat kläder.. men vet inte vad jag ska ha för jacka än, men vi får se hur de blir! Idag har jag ju hantverk hela dagen, åh vad jag har saknat det!! Ska ha brud och bal make idag, så jädrans kul de kommer bli :D Spännande! Jaja, mobilbloggar förhoppningsvis under dagen för datorn stannar hemma. Massa pussar på er ♥


  1 kommentarer på "godmorgon"

Postet av: Bitte Kråkbo
Inne på min blogg kan du just nu vinna en Kenza 9 jacka

http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/
2012-04-26, 19:51:43
URL: http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin