First day

Är helt slut i kroppen. Sov knappt något inatt för min syster åkte in till akuten så var ju orolig och telefonen ringde. Så jag sov bara 4 timmar, gick upp 6 och skulle klara första dagen i skolan. Gick ganska bra, dock var jag övertrött så alt var kul haha, men sprider lite glädje då;) Min klass och B har som sagt slagits ihop så vi är 32 babblande tjejer.. Var positiv på de i början, man måste ju ge allt en chans! Men efter idag känns de i huvudet, men var ju första dagen så hoppas de blir bättre sen. Men de var rikigt kul att vara tillbaka i skolan! Imorgon är de kick off och Stylist11a, vi ska vinna i år igen!!! Kämpa nu tjejer! Peppad haha, jaja nu ska jag försöka sova.


  0 kommentarer på "First day"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin