working

Hej sötisar! Idag så vakna jag ganska sent, gjorde lite brunch och kollade på film med Alex. Sedan bakade vi chokladbollar och nu har vi städat HELA huset!! Fan vad duktig jag känner mig (och äcklig...). Usch blir en spa kväll, med fotbad, ansiktsmask, olja i håret osv.. behöver det känner jag haha. Sen ska jag mysa med Alex ikväll, med massor av chips av dipp, ska tjocka mig som fan.. såg att siffrona på vågen hade sjunkit fyfan, ska träna och käka som fan nu!!
 
I onsdags var de ju LHC första ispass för säsongen och självklart var jag och brudarna där och kollade. Jag, Mathilda och Oliva stog även i kön bland alla barn och killar för få alla autografer sen. Köpte även en Linköpings hc tröja, visar er snart.

  0 kommentarer på "working"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin