change my needs

 
Att lyssna på musik sent på kvällarna, eller när man sitter själv på tåget/bussen, då är de bara musiken och jag. Världen är borta. Mina tankar frödlar. Mitt hjärta bultar. Jag drömmer, jag tänker, jag fantiserar, jag ser minnen. En lång bio alltihopa, tillsammans med musiken, skratten, tårarna, skriken, allting. 
Att kunna få hopp efter en låt, eller den låten som får en på partyhumör, den låten som får dig att känna dig ensam och sakna någon eller något du aldrig haft. Att en låt kan göra så mycket, introt de första sekunderna kan göra så mycket, kan få en att förstå så mycket. Det är ganska sjukt.
 
Men hur ska man få ut allt de man vill, de man tänker på bussen. Hur. Kommer någon ens förstår, tänker man. Men allt behövs inte få sagt, en del saker ska bara vara, ska bara vara i tankarna, i fantasin.
 
 
 

  0 kommentarer på "change my needs"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin