high on life

SÅ DÅLIG JAG ÄR PÅ ATT BLOGGA, blir ju nästan lite små besviken o arg på mig själv. Eller nja, lite. Blogg appen funkar sällan, o jag har bara gått i skolan, jobbat, jobbat, firat jul, slagits med kvinnor på mellandags rean, inte vilat så mycket... Förutom idag. Så hej på er. Här kommer världens konstigaste osamanhängade texten ni någonsin kommer läsa.
 
Mitt liv annars då? Jodå, bra som vanligt är det. Nyår på måndag. Wooooo! Taggad. Galet. Firas med de bästa. Hihi, så ska åka till Katrineholm imorgon i alla fall, vart så lyckat sist med mina vänner o alla okända folk haha eller kände ingen då (mer än lina,natalia, mathilda). Men nu kör vi i år igen, får se om jag bloggar imorgon, nyår o framåt, ska försöka! Sen är ju frågan om jag överlever nyår ?? Haha.
 
 
Annars så älskar jag livet, men samtidigt så känner jag typ att jag vill gräva ner mig under täcket o stanna där. Men ändå så är livet "alldelse, alldelse underbar...." haha. #askungen ... instgram tags nörd hej.
Nej borde sluta skriva, för bara babblar, man kan ju tro att jag är hög eller åtminstånde lite små berusad.  
 
 
 
 

  0 kommentarer på "high on life"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin