ett galet bra lov ♣

Tjaba! Mitt blogginlägg funkade tydligen inte förut.. så vart bara en bild, jaja. Tänkte ladda upp lite bilder från klassåterträff festen i fredags i alla fall, de är ju ruligt.
Idag så var jag ju som sagt på Ullared med min sambo/särbo Mathilda, vi handlade väl sådär mycket... men visar imorgon jag är helt slut!! :o Haha men vi hade det roligt där, som vanligt så kollade vi in varje snygg kille.. haha typiskt oss, och just det efter vi hade gått där i kanske 40 min och plockat ihop oss en del så tog vi en fika.. japp.. som vanligt äter vi typ varje timma haha. Vet knappt själv vad jag snackar om så vi hörs imorgon, love ♥


  0 kommentarer på "ett galet bra lov ♣"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin