helg i kholm

Hej sötisar! Vet att uppdateringen har varit usel men nu är jag tillbaka i alla fall, men har varit så stressigt denna helg och har haft fullt upp. Men tänkte berätta lite om helgen.

Igår så åkte jag mot Katrineholm vid 13 tiden, när jag och Natalia var framme så mötte vi upp Lina och Julia då vi gick till ett mysigt cafe och käka lite och prata lite. Vi tog bussen vidare till Lina, åkte och köpte mat på en gång och fixade lite käk då Ida kom också. Efter vi hade käkat så chilla vi lite, fixa oss lite och sånt där skoj.. och tog MASSOR av bilder haha, minst 100! ;) Vid tolv/ett någon gång kom en lite grabbar också, vi chilla lite hemma hos Lina till fyra någon gång då vi satt på en film och alla somnade typ haha. Vid halv sju gick vi och la oss, så vände lite på dygnet.
Hurtiga som Lina och jag är så gick vi upp klockan halv tio och käka frulle ,sen vaknade de andra också. Sedan gjorde vi inte så mycket resten av dagen mer än film och käka lite gott.
Nu sitter jag hemma hos mig i Linköping igen i alla fall, kom hem från fläshan nyss, vi såg lite på björnis hihi.
Men nu ska jag sluta innan de blir för långt inlägg.
Love ♥

bjuder på lite charmiga bilder ..

  0 kommentarer på "helg i kholm"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin