Hellu! Sitter och väntar på bussen från Na...

img_4616 (MMS)

Hellu! Sitter och väntar på bussen från Natalia, bilden är från när jag åt super god sallad förut till lunch mums :) haft frilupsdag så har åkt skridskor hela dagen, super kul ! Nu har jag vart med min super saknade vän Natalia, hud så skönt att träffa henne igen, hon är så bra! Berättar mer när jag kommer hem, puss!


  0 kommentarer på "Hellu! Sitter och väntar på bussen från Na..."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin