klassåterträff fest



Tja babes! Gårdagen var riktigt grym, så kul att träffa alla gamla klasskamrater igen! (var ju på klassåterträff fest, haha) Så det var riktigt nice. Med bra musik, trevligt folk och allt var bara bra (ringde våra friends i kholm ett par gånger också haha). Nu ligger vi utslagna i sängen, ska försöka dra oss upp snart för göra lite ärenden innan Mathilda och jag åker hem till henne för käk och melodifestivalen och kanske lite hockey? ;)
Ska i alla fall försöka komma i säng skapligt för imorgon ska vi till... ULLARED! Lite random sådär, men riktigt kul. Men nu ska jag sova lite sen fixa mig, puss ♥

  0 kommentarer på "klassåterträff fest"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin