Myspys

Hej, ligger hemma hos Natalia med brudarna och ser lite film. Har haft en riktigt rolig kväll! Fan vad jag gillar er brudar ;) haha snackat om en hel del och bara myst. Imorgon hade vi lite planer men de passade inte riktigt.. Så får se vad vi hittar på istället! :) men vi hörs imorgon, puss!


  1 kommentarer på "Myspys"

Postet av: josefines.se
fin blogg!



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



kram ♥
2012-02-23, 12:39:07
URL: http://josefines.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin