workout - box




Godmorgon på er? Haha eller har varit vaken ett tag men inte haft tid fören nu, nu tänkte jag köra lite box (pappa kom hem med nya boxnings handskar och såna där man slår på vet ni? haha vet i fan vad de heter men men.. ) Tänkte träna lite sedan blir det lite dusch och fix , ska se på bio med min kära vän Mathilda. Men vi hörs senare ni, puss♥

  1 kommentarer på "workout - box"

Postet av: Anonym
2012-02-21, 13:52:47
URL: http://tinanj.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin