DRUNK

Hej! Allt bra med er sötisar?? :) Idag har jag inte gjort så mycket mer än packat ner outfits för en vecka typ haha, ska ju till stockholm i tre dagar med Felicia. För allsång på skansen, grönan och kanske lite shopping, trevligt! Nu sitter vi i min säng och ska se en "godnatt film", blir att se Tomorrow when the war began (ÄLSKAR FILMEN!) ♥
Men vet i fan vad jag ska skriva nu så nu säger jag puss och godnatt. Ska försöka uppdatera i veckan från mobilen för datorn stannar hemma, men ni vet hur blogg appen är ibland;)

  0 kommentarer på "DRUNK"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin