krångel

Tjaba! Allt bra? Hoppas att ni har en lika bra sommar som mig. Har försökt gjort flera mobilinlägg, men tycks inte funka för några? Så nu gör jag en lite snabb update...
 
Fredag: Tältade med några vänner som vi har gjort de senaste kanske 14-15 åren? Haha, hur mysigt och kul som helst. Fast de började spöregna, blixtra och åska..
 
Lördag: Vi somnade vid 4 på morgonen och knappt någon sömn.. svettigt, trångt haha. Så vart att ligga lite halv däckad i sängen nästan hela dagen, för vi skulle ha gäster vid 6. Så var bara att göra sig iordning! Käkade middag, hade de trelivligt, drack lite drinks, efterrätt osv. När de började dra sig mot kvällen så drog jag mot staden för träffa min saknade sambo för en myskväll med film och lite gott. Som slutade med en massa prat till 4.
 
Söndag: Efter massa trassel hit och dit, så var vi äntligen i söderköping för att käka glass och ha de trevligt på smultronstället med Lina och Ida (som är så hurtiga som cyklade dit.. från Katrineholm.. duktiga!) ;) Beställde så stor glass att jag inte åt upp den haha, sen gick inte våran buss hem fören 1 timma, så vi roade oss i fina söderköping ett tag tills vi la oss på en bänk på deras resecentrum haha. Igår vart de en hemmakväll med fotboll, LOVE SPAIN ! ♥
 
Och idag? Sovit bort de mesta av dagen och kollat gossip girl. Ska dra mig ut för en promenad senare ikväll med grannen min. Nu ska jag göra sushi, massor av pussar !
 
smultronstället ♥

  0 kommentarer på "krångel"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin