vishan

Hejhej! Haft en fin helg? Jag hade en toppen helg med fina vänner ute i min sambos sommarstuga ute på vishan. Super mysigt! Vi har lagat mat, ätit en massa, drukit, ätit, ätit, pratat, myst, varit livrädda och bara tagit det lungt där ute. Finns även ingen täckning där ute, om man inte går till korna vill säga vi gjorde de några gånger.. men blogg appen ville inte funka. Så därför min blogg vart så tom i helgen och i veckna var jag ju även i stockholm med min kära barndomskompis. Så har haft fullt upp! ;)
Nu ligger jag vaken som vanligt.. ska väl ta och se någon film eller så. 
 
 
 
 

  0 kommentarer på "vishan"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin