Fredagen





Lite om fredagen och så då..

Fredagen Började med skola, vi hade slagit ihop svenskan, engelskan och matten som sagt och vi skulle fika och hade de trevligt. Haha, och som vanligt prata om sex med våra lärare.. ja våran klass är ganska knas. Jätte mysigt i alla fall. Körde ett "frågequiz" om lärarna om vad de gick på gymnasiet, drack på krogen, skulle göra i sommar osv.. och mathilda och jag vann såklart!! :D Wiie! Efter skolan kidnappade vi lina hem till fina Linköping, kollade på studenterna i staden (snart våran tur, fan vad vi ska köra!!), åkte lite senare hem till mig för fixa oss och käka med felicia. Krökade lite smått hemma oss mig innan vi stack till staden, då våra planer inte riktigt vart som de skulle.. så vi satt oss på mocka ett tag och myste, snacka och träffade några trevliga grabbar vars namn jag inte kommer ihåg. Sedan hängde vi lite med bonnkapälle och studenterna, träffa lite vänner. Riktigt trevligt, kunde vart roligare men men.. Sen sprang vi ner mot station i spöregn, haha lite kul tyckte jag, när vi var på väg ner träffade vi en ÄKTA student, haha hur skön som helst! Hans citat under kvällen "det bästa med studentveckan är att man inte kommer ihåg någoting ifrån den" haha rolig. Kom hem till mig vid 2 tiden, då vi käkade lite nattmacka, chips och godis mums.
Kvällen gick lite som den gick.. men sålänge jag har mina brudar så är jag glad i alla fall hihi. ♥

Nu ska jag fortsätta packa, packa och träna pussar!

  1 kommentarer på "Fredagen"

Postet av: A N G E L I J N Aa
du ser ut som du haft kuL :)
2012-06-12, 07:27:10
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin