home sweet home

Hej SUNSHINES! Åh, så skönt att få ligga i sin egna säng, ha sin egna toalett, dricka svenskmjölk, äta bj, äta maraboo, att vara hemma i mitt underbara hus. Haft det underbart i grekland, lite små dött med turister (säsongen hade ju inte börjat än liksom...) vad ska jag då ragga på liksom? haha *skämt osido*.. nemen hittade en snygg reseledare, som vissligen var dansk men jaja. Hur som helst nu har jag varit hemma ett par timmar, träffat felicia, prata med massor av mina fina vänner som jag har saknat enormt!! Och nu är jag så hunrig och trött att ni får bara någon fin bild nu, så skriver jag och lägger upp massa imorgon? okej? bra. Pussar!
Imorgon SKA jag träffa min saknade SAMBO :D :D

  0 kommentarer på "home sweet home"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin