nu drar jag

hej pa er, sitter pa hotellet och vantar pa att bussen till flygplatsen ska komma (flyget gar 12.40...) sa ar val hemma i linkoping runt 7-8 for maste ata, hunrig tjej!! Haft de helt underbart har i alla fall, med mycket sol och bad. Bus och andra aventeryligheter. Haha! Kopt mig tva par skor ocksa och lite annat. Visar ikvall! Och en massa snygga bilder fran resan. Hoppas ni har de bra hemma i sverige. Kul att de ar sa manga som tittar in fast jag inte har uppdaterar mycket just nu :D men de ska bli battre nar jag kommer hem, jag ska forska, jag lovar! *har ju sommarlov nu* sa ni far skalla pa mig annars, haha *blink*.

Haha just de, en helt random kille kom till alex och mig for en stund sen nar vi satt har vid datorn..
Borja prata pa engelska, fragade nar vi skulle hem, hur gammla vi var och tjatade hur mycket han ville till sverige. Haha och lite annat, hel wierd boy de dar. Jaja, pussar pa er nu. Hors om ett par timmar sotnosar!


  0 kommentarer på "nu drar jag"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin