NYTT


De blåa och coralla linnet ska jag köpa i veckan, köpte även ett grönt sådant linne också! Kan lägga in de senare. Lite av veckans shopping i alla fall. Behöver ju lite nytt och fräsht till grekland ju! Åker snart.. ;)

Ramons tröja H&M 149/Beiga byxor VILA 50 (rea!)/Svart mönstrat linne VILA 100 (rea!)/Linnen GINA TRICOT 99/Shorts GINA TRICOT 399/Skor köpta på STYLE BY TYRA utförsälning 200

  4 kommentarer på "NYTT"

Postet av: anonym!
Hej, fina kläder, kan du inte lägga ut vart dom kommer ifrån samt pris.

2012-06-02, 15:45:36
Postet av: maria
När var du i Grekland Sist ?



Vart ska du ?



Jag ndrar lite om priser där mm ?



Kram Maria
2012-06-02, 18:36:31
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postet av: maria
Tack för svar. Hoppas du får en fin resa. Om du vill så får du gärna säga när du kommer hem vad tex en middag utekostar

Vatten, öl, en solstol



Jag funderar på Grekland senare i sommar

Kram
2012-06-02, 20:01:42
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postet av: Estelle
Fin blogg sötis! Hoppas du får en grym dag. Kram
2012-06-03, 11:47:15
URL: http://estelleingemanssons.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin