kollar hockeyn? självfallet

Tjena babes. Sitter just nu och kollar hockeyn, självfallet! Vad annars liksom? ;) Sverige-Danmark ju, tror faktiskt på Svergie. Vart 2-0 nyss, för de som bryr sig haha. Nemen sverige är ju så jävla bra! Och Danmark är ju inte så bra hockeylag (mer handboll,fotboll). Ja hej sportnörd! Haha.

Skolan idag.. usch fyfan. Hade ju svenska nationella muntliga idag.. var lite små panikslagen. Men de gick bra som vanligt! Förövrigt rullade alla andra lektioner på. Efter skolan åkte jag till stan och köpte byxor. Ska lägga upp shoppingen från förra veckan, ullared och idag. Bara så lat och trött hehe ;)
Men nu ska jag se hockeyn, pussar!


bild från skolan idag

  0 kommentarer på "kollar hockeyn? självfallet"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin