23 oktober

Godmorgon! Sovit gott? Jag sov faktiskt riktigt bra och ville bara ligga kvar, i fall ni ville veta de liksom. Sitter på tåget, åkte från kimstad nyss. Så snart är jag framme i skolan, skönt. Håller dock på att somna.. Haha kanske ska ta och lägga mig i en soffa i skolan och sova? Vi hörs senare, och jag vet att jag gör pussfjortismin på bilderna nedan, men jag gillar att pussas haha.


  0 kommentarer på "23 oktober"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin