helgen & svar på kommentar

Tjaa på er! Allt bra med er? Kom hem för ett par timmar sedan, lagt mat med pappsen. Som vanligt gör vi riktigt god mat, misslyckas aldrig! Ni ska bara smaka, jag borde bli kock. I lördags så åkte jag in till bästi i alla fall, vi såg hockey, lagade mat, fräshade upp oss och gick och såg på bio "Hypnotisören" vart det. Riktigt bra film, dock läskig. Men den är värd att se, så de är ett förslag nästa gång ni ska på bio :) Sedan gick vi hem till henne och chilla lite, såg kärleksfilm. Haha då är den enda gången jag kan bli sådär töntigt jobbig.. haha, ni ska se mig!! Idag så vakna vi ganska sent runt halv 1 något. Åt frulle och kolla på tv, sen fixade vi oss och åkte in till ikano. Gick om kring där och ikea (och självklart åt vi ikeas pizza, standard!).


Tänkte svara på en kommentar som jag såg att jag hade fått imorse föresten. "Du har visst hull på magen, du har höfter och lår?" Min mage har jag knappt något hull på, du har ju antagligen inte sett den, men sen kan ju alla ta "hull" olika. Jag tycker hur som helst att min mage är för lite, därför ska jag träna den biffig. Men du kanske tycker det är snyggt när ibland revbenen syns? Men det gör inte jag!! ;) Höfter och lår, har väl alla. Men sen vill väl alla har olika stora? Har inte sagt att jag inte har några höfter eller lår, sagt att de har blivit mindre, att jag tycker att jag inte har några former längre. Att jag saknar min kropp jag hade förut. Jag vill ha större höfter, lite snyggare lår, men där kommer det igen träning.. ;) Sen visst, du kanske tycker annat. Att jag är skit mullig eller något. Men detta är vad jag tycker. Puss!
 
 
Åhh. Älskar inreding, något av de bästa. Mitt framtida jobb, gud vad jag ska kämpa! Längtar något enormt att flytta hemifrån...
 
Vad säger ni? Är det inte den snyggaste/porrigaste/underbaraste dusch ni är sett? Ska lätt ha den. (ja, jag vet att de är dyrt. Men tänkte ju tjäna pengar när jag blir stor..)

  0 kommentarer på "helgen & svar på kommentar"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin