Life is good

En favorit bild från Paris 2011. Saknar den veckan så mycket!

Hejhej! Har inte blivit så många inlägg på sista tiden, men har helt enkelt inte haft någon ork. Men hade en riktigt bra helg med Mathilda, vi förfesta och fixade oss hos henne sedan drog vi ut träffade lite folk ute. Drog sedan till Platå för träffa några vänner. Dans, prat och annat trevligt. Sedan fyllekäkade Mathilda och jag på Mc, där vi träffade några härliga människor, drog på efterfest, kom hem vid halv 6. Riktigt bra kväll!
 
Denna vecka har varit sådär, men nu börjar humöret gå uppåt igen.. kan vara för att de snart är helg +valborg? Ska ju på kryssning med bästa vännen 1-2 juni, har fått sommarjobb, åker till rhodos i två veckor. Ja livet går bra.
 
Just nu har jag natur, sedan svenska lektion. Dör redan, vill bara hem. Vi hörs, PUSS

  0 kommentarer på "Life is good"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin