30 augusti

Tja! Vaknade hemma hos Mathilda, åt frukost och choklad haha bästa frukosten. Fixade mig lite snabbt och tog en runda på stan, fick med mig två tröjor. Åkte sedan hem, satte ihop klädstången och städade lite snabbt.
Sedan duschade jag och packade, tog tåget med Mathilda till Norrköping, byte sedan tåg till Katrineholm.

Haft en mysig kväll med birdsen, lagat mat, snackat om allt mellan himmel och jord, suttit på balkongen o myst. Fina vänner man har! Nu ligger vi hemma i Linas syrra lägenhet som vi har fått låna medan hon är utomlands, hur snäll??! Men nu ska vi sova typ, trött pigg typ. Jaja, puss!!



Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin