Mot Rhodos!

Hejhej! Sitter nu på flygplatsen och väntar på att checka in, tänkte passa på att blogga lite. Åker till Rhodos idag som sagt, kommer hem 17 augusti igen. Kanske blir något inlägg där nere får se! Men vi hörs, ha det bäst i Sverige nu allihopa! Sist men inte minst vill jag säga GRATTIS TILL MIN UNDERBARA VÄN LINA!! Grattis på 18 årsdagen i förskott, vi firar dig när jag kommer hem. Puss!


  0 kommentarer på "Mot Rhodos!"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin