Så svårt, så svårt

Hejhej! Bra med er? Min dig har varit till och från men tyckte att hårlektionen var kul (BRA! Försöker hitta den positiva glädjen så jag klarar av gymnasiet med så höga betyg jag kan!).

Efter vi slutade som tog jag och lina en runda på stan, fick med mig två stickade tröjor. Sen käka vi, kollade runt lite och nu är jag på tåget hem. Mysig dag! När jag kommer hem ska jag sätta upp klädstången med pappa, käka lite o titta på lite tv. Men ni får ha de så bra, PUSS



Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin