1 november


Torsdags kvällen spenderades på 55an och platå med fina vänner. Så jäkla bra kväll, tack allihopa! Jag tog de som sagt lugnt eftersom jag hade praktik idag. Sen gjorde jag o två tjej kompisar värsta karma grejen och tog hand om en väldigt onykter ensam tjej som skulle gå enda till Ryd själv, då hon knappt kunde stå. Vi kände alltså inte denna tjejen, men sedan satt vi med henne jätte länge, hon spydde osv vi försökte få tag på någon kompis men dem sket i henne totalt. Så vi ringde hennes mamma o pappa, till slut kom hennes faster, glad att vi inte hade lämnat henne. Tjejen var också jätte tacksam och sa att vi var gulliga och underbara haha, känner mig som en bra människa nu! Sedan dansade vi loss på platås dansgolv och högtalare haha, bra kväll.

Idag har jag haft praktik igen, storm trivs verkligen! Super glad och nöjd över val över praktik. Hehe! Köpte även två toppar idag och några andra för ett par dagar sedan. Kanske dags att visa upp lite. Ikväll har jag bara myst och haft de bra. Taggar platens imorgon, gissa vad jag ska vara utkläd till? ;) nu ska jag sova, KRAMAR 








  0 kommentarer på "1 november"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin