Snart är detta år slut

 
Två bilder från igår.
 
Gud vad snabbt detta år har gått. Känns som de nyss var nyår och jag var löjligt glad, att jag och min bästa vän nyss hade våran 18 års fest i lilla vikingstad lokal, att jag nyss fick sommarlov. Men nu är snart nyår här, snart fyller jag 19 år och sist men långt i från minst längtad STUDENTEN. Snart snart, om 215 dagar och 21 timmar ca.. Haha! Nu ska jag mysa o se film, skulle skriva annat inlägg men bara detta avbröts ca 5 gånger. Så ger upp och testar senare, kram.
 
 

  0 kommentarer på "Snart är detta år slut"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin