Spanien med birdsen del 1

 
Promenad till stranden.
 
 
Mina snygga vänner Natalia och Nellie.
 
 
Drinkar på vårat favorit ställe med bästa dj:en haha.

 
Denna kväll körde vi ballerina i taket haha, galen.
 
 
Redbull vodka kvällen haha, ja what to say? Awesome, crazy...
 
 
Stökig bild på en del bit av rummet som Mathilda och jag delade på.
 
 
Vid poolen, här spenderade vi många timmar. Paradiset.
 
 
Beachen, hur fint?! Denna strand var våran favorit pga de sålde god alkohol, fin strand, vatten och såklart surfar killarna haha. Heaven. Vill tillbaka.
 
 
Chill i hotelllobyn.
 
 
Beachen igen. Kärlek till den gånger 100000.
 
 
Här var man brun och go.
 
 
Haha hur snygg är inte Nellie då??

  1 kommentarer på "Spanien med birdsen del 1"

Postet av: Stefan
Hej fin blogg du har :) jag har precis kommit igång med bloggandet kolla gärna in den :)
2013-11-09, 23:20:04
URL: http://stefann.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin