Tjejkväll

Hejhej! Igår så var det tjejkväll hemma hos Fanny, hon hade gjort de så fint med rosa glas och servetter. Hon bjöd även på jätte god fördrink och massa (SJUKT!) goda jello shots. Dock väldigt farliga haha. Vi hade jätte trevligt och mysigt hemma hos Fanny till efter tolv då vi drog hos mot staden, hängde lite på stan men vart ingen utgång sen utan vi fylle käkade och tog sista tåget hem istället. Där jag landade tidigaste någonsin i min säng, full och glad. Bra kväll helt enkelt.

Idag har jag bara tagit de lugnt, ätit god frukost framför film o tv länge. Hoppade in i duschen och fräscha upp mig nyss också. Nu ska jag fixa mat med pappa. PUSS



Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin