Fredag 10 januari


Äntligen fredag! Skönt. Skönt med rutiner igen också, även fast de var jobbig första dag i skolan igår, gå upp tidigt oså. Så är det ju skönt med rutiner och vardag igen. Blir så rastlös annars.

Sitter nu på praktiken och käkar lunch (& lite godis som vi har i en skål, omöjligt att inte äta haha gotte grisar är vi på bikbok). Fått så mycket fina vår nyheter också, vill ha allt!! Hehe. 
Efter praktiken tar jag tåget till Norrköping för att spendera natten hos mutti med godis och film. Mys! 

  0 kommentarer på "Fredag 10 januari"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin